wtorek, 21 lipca 2015

Rozdział II

                                                   Rozdział II 




Wybiegłam z biblioteki w nie najlepszym stanie, wpadłam do swojego pokoju i rzuciłam się z płaczem na łóżko. 



Mijały godziny,a ja nadal trwałam w tej pozycji. Pomyślałam wtedy jaka ja jestem żałosna i krucha. Wstałam w pośpiechu z wygodnej lawendowej pościeli, podeszłam szybko do wielkiego lustra zamiarem sprawdzenia swojego stanu używalności. Miałam czerwone i podkrążone oczy od płaczu, makijaż też nie wyglądał najlepiej. 



Postanowiłam się przebrać i dać upust swoim emocjom poprzez taniec. Zmieniłam swoją niebieską sukienkę na  crop top i krótkie spodenki do tego włożyłam czarne baleriny. Włosy pozostawiłam rozpuszczone.


 Nałożyłam lekki makijaż który składał się jedynie z podkładu, tuszu do rzęs i błyszczyka. Wyszłam z pomieszczenia i udałam się do sali tanecznej. Ściągnęłam buty i włączyłam swoją ulubioną piosenkę. Po chwili byłam całkowicie zatracona w tej cudownej melodii. 


Myślałam że taniec pomoże mi się uspokoić, wyciszyć i poukładać sobie to wszystko a stało się zupełnie odwrotnie przelałam na niego cały swój żal, smutek, rozczarowanie które zmieniły się w wściekłość i niekontrolowaną złość. Zatrzymałam się. Podeszłam do ogromnego lustra stojącego przy barierkach. Kiedy byłam młodsza ćwiczyłam przy niej balet. Patrząc w lustro, myślałam o moim ojcu i o tym co mi powiedział, cała złość i wściekłość zaczęłam we mnie narastać. 
- A niech to szlag - powiedziałam. 
Nagle lustro pękło tak jakby ktoś rzucił w niego ogromnym kamieniem.


 Podeszłam do popękanej tafli lustra w poszukiwaniu czegoś co mogło go zbić lecz nic tam nie znalazłam. 

W mojej głowie rodziły się pytania, co się stało? Kto to zrobił? Dlaczego to wszystko przytrafia się właśnie mi? 

By Max and Kama 











P.S.

Hej czytelnicy :D Mam dla was kilka informacji: 
1. Zdjęcia do rozdziału pojawią się najprawdopodobniej w piątek :) 
2. Jeśli chodzi o następny rozdział to już zależy od was czyli ile będzie komentarzy 
Pozdrawiam! :* 
//Kama i Max :D

21 komentarzy:

  1. Rozdział bardzo krótki i trochę za szybko sie rozkręca. Mimo to, ciekawi mnie co z tym lustrem ;-) Czekam na next :-)
    mrozuzia.blogspot.com - zapraszam na swojego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że rozdział się spodobał :D
      Na przyszłość postaramy się pisać dłuższe rozdziały ;)

      Usuń
    2. Teraz miałyśmy drobne problemy, gdyż ja jestem na wakacjach. Ale w piątek wracam więc obiecuję że następny rozdział będzie dużooo dłuższy. Już mam kilka pomysłów ;)

      Usuń
  2. rozdział bardzo krótki jednak bardzo ciekawi mnie co będzie dalej. ;) myślę że jak najszybciej opracujesz kolejny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak będzie kolejny rozdział jeszcze nwm kiedy dokładnie się pojawi ale na pewno będzie dłuższy ;) Pozdrawiam i zachęcam do dalszego czytanie :***

      Usuń
    2. Teraz miałyśmy drobne problemy, gdyż ja jestem na wakacjach. Ale w piątek wracam więc obiecuję że następny rozdział będzie dużooo dłuższy. Już mam kilka pomysłów ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że jest krótki :(
    Ale ci to wybaczę :P
    Jestem bardzo zaciekawiona co się stało czemu lustro pękło.
    Hm... Mam pewne podejrzenia ale nie wiem czy idę w dobrym kierunku :)
    Zapraszam do siebie XD
    http://girl-with-four-wands.blogspot.com/#_=_
    http://mysli-oddchyaja-slowa-pala.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem ale następny będzie dłuższy ;)
      Hehe i dziękuję za wybaczenie.
      Bardzo chętnie zajrzę do cb :3

      Usuń
    2. Teraz miałyśmy drobne problemy, gdyż ja jestem na wakacjach. Ale w piątek wracam więc obiecuję że następny rozdział będzie dużooo dłuższy. Już mam kilka pomysłów ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się obiecujące chętnie będę śledzić dalsze poczynania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy za zainteresowanie naszym blogiem :)

      Usuń
    2. Cieszymy się z tego powodu :D

      Usuń
  6. Zapowiada się naprawdę super blog *.*
    Czekam na następny rozdział ❤
    Ciekawe co stało się z tym lustrem???
    Ps: Zapraszam do siebie
    http://zazakretemas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy :)
      Następny rozdział jest już napisany więc za niedługo może się pojawić ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękujemy :)
      Rozdział 3 jest już w 98% napisany. Została mi jeszcze końcówka ;)
      dziś wieczorem najpóźniej jutro rano , rozdział będzie opublikowany :)

      Usuń
  7. Zrezygnowałabym z ciągłego przebierania głównej bohaterki. Jestem bardziej ciekawa jej postaci. Rozwińcie jej myśli, uczucia. Chcę czuć to co ona! Wątek pękniętego lustra daje do myślenia. Nagle z normalnej historii może się ona zmienić na historię z delikatną nutką fantastyki. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi się w końcu coś dziać! :D
      Rozwinięcie jej myśli i uczyć to nie taki zły pomysł ;)
      Zastanowimy się nad twoimi przemyśleniami

      Usuń
    2. W 3 rozdziale jest więcej przemyśleń ;) w każdym następnym będzie się więcej dziać :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Haha może, może przekonasz się w następnych rozdziałach ja nic nie mogę zdradzić ;) :***

      Usuń